Vlietkinderen Naschoolse opvang Het Spektakel is gehuisvest in de prachtige authentieke ‘Freddie’s Hoeve’. Dit is ook het clubhuis van scouting Satoko Kitahara, met hen hebben wij een uitstekende samenwerkingsrelatie. Wij halen kinderen op van de volgende basisscholen: De Emmaus, De Tandem, De Vliethorst, De Trampoline, De Margriet en De Maria Bernadette.

Bij Het Spektakel is er altijd een gevarieerd activiteitenprogramma, afgestemd op de leeftijd van de kinderen (4 tot 13 jaar). Wij werken ook met avontuurlijke en uitdagende vakantieprogramma's. Er is voor uw kinderen veel te beleven en maken zij kennis met allerlei soorten muzikale, creatieve vorming en sportieve vrijetijdsbesteding.

Wij hebben bijvoorbeeld een creatieve ruimte waar de kinderen graag knutselen met allerlei materiaal. In onze grote keuken organiseren wij regelmatig kookworkshops. Maar wij geven bijvoorbeeld ook workshops ‘longboarden’, gitaarles of sieraden maken.

Een belangrijk pluspunt van onze naschoolse opvang is onze kinderparticipatie. Wij luisteren naar wat de kinderen willen en laten hen mee praten over allerlei onderwerpen. Ook mogen ze meebeslissen over bijvoorbeeld onze activiteiten.

We maken gebruik van de speelruimte op de pleinen van basisschool de Maria Bernadette en de groene ruimtes om de school. Wij spelen elke dag buiten behalve als het heel erg slecht weer is… Natuurlijk maken we regelmatig uitstapjes. Wij brengen en/of halen (in overleg) ook uw kinderen van bijvoorbeeld een sportvereniging.

Komt u een keertje bij ons kijken om de sfeer te proeven? U bent van harte welkom! Tip: vraag een rondleiding aan via www.vlietkinderen.nl

Openingstijden NSO Het Spektakel Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 15.00 tot 18.30 uur. Woensdag: 12.00 - 18.30 uur Vakanties: 08.00 - 18.30 uur

Studiedagen: 08.00 - 18.30 uur

Contactgegevens Vlietkinderen NSO Het Spektakel