Beste ouders/verzorgers en belangstellenden,
De basisschool is een heel belangrijke fase in ieders
leven. Uiteraard in dat van kinderen, maar ook in uw
leven als ouder. U vertrouwt uw kind acht jaar toe
aan de zorg van de leerkrachten van de basisschool
die u heeft gekozen.

Uw kind brengt een flink aantal uren door op de basisschool, juist in de jaren waarin een belangrijke basis gelegd wordt voor de vorming van jonge kinderen. Het is daarom van groot belang dat u met de grootst mogelijke zorg kiest voor een basisschool.

Met onze schoolgids helpen wij u bij het maken van uw keuze. Dit doen wij door niet alleen in te gaan op praktische zaken zoals schooltijden, schoolregels en vakanties. Het is ook belangrijk dat u op de hoogte bent van onze werkwijze, de sfeer die wij voor ogen hebben en de doelen die wij nastreven.

We hopen dat u onze schoolgids met plezier zult lezen en dat wij erin zullen slagen u een goed beeld te geven van waar wij als basisschool voor staan. U zult uw keuze echter niet uitsluitend op de informatie in deze gids maken. U bent daarom dan ook van harte uitgenodigd de sfeer op onze school te komen ‘proeven’. We geven u graag een rondleiding, gecombineerd met een persoonlijke kennismaking. In dit gesprek kunnen wij uw specifieke vragen beantwoorden. Aarzel dus niet om met ons een afspraak te maken.

Namens het team van OBS De Margriet,
Yvette Baai-Muijsson